Sider

fredag den 25. marts 2011

Jeg er blevet mor!


..til et Canon EOS 550D fantastisk kamera :D Mit gamle kamera var gået i stykker og så var det jeg tænkte, Hvilket kamera er det egentlig du gerne vil have, og svaret var et spejlreflekskamera! Så hvorfor købe endnu et almindeligt kamera, når det jo faktisk var et lille smart EOS 550D jeg gerne ville have! Har faktisk haft det et par uger efterhånden og jeg ÆLSKER det :) Det tager de flotteste skarpe billeder. Jeg er blevet rigtigt glad for det og mangler efterhånden kun en taske til den, som jeg jo snart må i gang med at sy :)

3 kommentarer:

  1. Åh suk, din heldige kartoffel!!
    Misundelsen er stor!! ;-)

    SvarSlet
  2. Ja, jeg er en lille heldig kartoffel, er jeg :D Er simpelthen Så glad for det kamera, det kan klart anbefales!

    SvarSlet
  3. det er et fantastisk køb. Har selv 1000D. Jeg ÆÆÆÆlsker det... det er fantastisk. Nu skal jeg bare til snart at invistere i linser. Så det må være det første jeg skal købe når jeg får min første løn ;O)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...