Sider

torsdag den 28. april 2011

En award til lille mig...!


Tænk engang, jeg er har fået min første award! Den er fra Line med bloggen husflid-skabet! Jeg er helt vildt glad og beæret og taknemlig og alt muligt andet dejligt :) Tusind tak til Line :) Nå, men med sådan en award følger en hel bunke spørgsmål, som jeg vil prøve at besvare så godt jeg kan. 

1. Hvorfor startede du med at blogge?
Jeg var vildt inspireret af blogverdenen og manglede et spark bag i for at komme i gang med mine mange kreative projekter. Og så kender jeg Trine som har den dejlige blog Søhesten og hende har jeg været meget inspireret af. Jeg havde længe fulgt med inde hos hende og var blevet ret opslugt af blogverdenen, så der var til sidst ikke andet for end at starte med at blogge selv. 

2. Hvilken blogger følger du?
Jeg er rigtigt glad for Trines blog Søhesten, som jeg følger med glæde. Både fordi hun er en totalt god blogger og fordi jeg kender hende og ved at der gemmer sig et utroligt sødt menneske bag bloggens fine billeder og tekster. Jeg følger også med inde hos Puk med "The Puk Project". Hun er simpelthen så dygtig til at hækle og jeg nyder hendes fine DIYs og har faktisk lært en del derinde :)

3. Favorit make-up mærke?
Jane Iredale er rigtigt lækkert, men dyrt, så jeg har kun ganske lidt herfra. Jeg har en ide om at Jane Iredale er bedre for kroppen end så meget andet. Det er vigtigt for mig at man ikke smører sig ind i alverdens skadelige stoffer og her er Jane Iredale rigtigt godt med.

4. Favorit tøjmærke?
Jeg er ret vild med Stine Goya og Rabens Saloner, men min pengepung rækker desværre ikke så langt. Så det meste af mit tøj bliver købt i genbrug, eller på KUP (tøjarrangement på Train i Århus). Jeg synes det er sjovt at kunne købe en masse lækkert tøj til meget få penge, så jeg går efter mærkevarerne, men gerne brugt, da det skærer toppen af prisen. Mit eget hjemmesyede tøj er jeg også ret glad for, da det kan blive lige præcis, som man gerne vil have det.

5. Dit "må-ha" make-up produkt?
Mineralpudder! Det er intet andet end en fantastisk opfindelse. Silkehud på ganske kort tid, mmm :)

6. Favoritfarve?
Lige nu er farven gul klart på hitlisten. Men faktisk er jeg ret optaget af farver generelt for tiden. Mit klædeskab og hjem har længe været præget af sort og hvidt, men jeg er ved at genopdage farverne og hvilken glæde de bringer ind i ens hverdag.

7. Parfume?
Chloés parfume med den lyserøde sløjfe. Den er frisk, let og feminin og lige mig :)

8. Favoritfilm? 
Jeg er helt vild med filmen: "Parfumen" af Tom Tykner. Det er en utrolig og eventyrlig historie, som fænger hver gang man ser den (og det er mange for mit vedkommende). Filmen er utroligt smuk og har de flotteste billeder. Jeg elsker denne lidt skæve film, som er sær, smuk og spidsfindig. Den er MEGET seværdig :)  

9. Hvilket land vil du besøge og hvorfor?
Jeg drømmer om de Thailandske strande, og markeder. Selvom jeg har rejst med rygsæk i Thailand før, har jeg utroligt meget lyst til at komme tilbage og især vil jeg gerne have min kæreste med, så jeg kan vise ham de herligheder Thailand har at byde på. Generelt drømmer jeg om at rejse og vil også gerne en tur til Indien og smage på den indiske kultur og mad. 

10. Hvad glæder du dig til i den nærmeste fremtid?
Jeg glæder mig til at sy igen, konstruere mønstre og lave mine egne smukke kjoler i retrostof og lækkert Liberty.

Jeg sender awarden videre til Sanne med bloggen Smykkefryd, simepelthen fordi hun har gang i noget rigtigt fedt. Hun har de lækreste DIYer, fine indlæg og flotte give aways :)



3 kommentarer:

  1. Kære Kamilla. Først tillykke med din egen award for din fine blog. Og tusind tusind tak for at ville sende den videre til mig. Hvor det bare varmer, at du sådan har tænkt på min blog. Og tak for de fine ord med på vejen. Kh Sanne / Smykkefryd

    SvarSlet
  2. Altså! Tak for alle de mange søde ord, søde Kamomilla!! Jeg synes virkelig også din blog er fantastisk og ultrainspirerende!
    Jeg har haft alt for lidt tid og energi til Søhesten i den seneste tid, for eksamen trænger sig på, men jeg har ofte kigget her forbi.
    FEDE , fede Sveriges-billeder!!! Waaw!! Jeg håber snart vi kan ses i virkeligheden igen.
    Glade forårshilsner fra mig som lige har afleveret håndarbejds-synops og tager et par fridage! Ahhh!

    SvarSlet
  3. Hov, kom lige i tanke om forårsmarkedet. Kan du komme med? Jeg satser på godt at kunne :-) Edith skal nemlig på ferie hos bedsteforældrene, så mon ikke lige, der kunne blive tid til en tur til Fyn??
    Måske Jenny også kan? Susan skal vist nok til kbh, men jeg kan lige prøve at høre:-)
    Klem fra mig!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...