Sider

søndag den 10. april 2011

Nyt tøj som ikke stumper



Så har min gamle Pfaff været igang igen :) Her i huset har i dyner med ekstra længde, da både kæresten og jeg er for lange til almindelige dyner. Det har sat mig i store sengetøjsproblemer, da mine fine retrosengesæt jo aldrig er 220 lange. Jeg har derfor forsøgt mig med en dynebetræksforlængning med lidt af det stof jeg byttede med Søde Trine til blogtræf i Randers for et par uger siden. Jeg er rigtigt godt tilfreds med at vores dyner nu får nyt udseende :)

10 kommentarer:

  1. Genialt fundet på :)

    Jeg kender dog slet ikke selv til den slags problemer ;) snarere tvært imod :)

    SvarSlet
  2. hvor ser det fint ud! Det var da en glimrende løsning.

    SvarSlet
  3. Det ser superfint ud! Der er heller ikke noget værre end for korte dyner og kolde tæer...

    SvarSlet
  4. Waw det ser fedt ud. Geniale dig, Kamilla!! Skønt at se mit x-stof i brug :-)

    SvarSlet
  5. Hehe Jenny, heldige dig :) Fedt I kan lide det, har nu sovet med det og det er det faktisk også meget godt til :D

    SvarSlet
  6. Det ser bare så fint ud :)

    SvarSlet
  7. Hej Kamilla,
    I min lokale genbrug stødte jeg idag på to dynebetræk, er ret sikker på, at de var med ekstra længde. De havde et rigtig sødt brunt mønster med en masse forskellige 70'er blomster. Helt stivede og fine, jeg tror næsten ikke de har været i brug. Kunne det være noget for dig? Prisen var 40 kr, og så vil der jo komme noget porto oveni, de vejer jo lidt. Men jeg vil meget gerne købe dem for dig, hvis du er interesseret?
    Hilsen Ida

    SvarSlet
  8. Ej Ida! Hvor er du bare MEGA sød! Det vil jeg da meget gerne, er helt vild med sådan noget sengetøj!

    SvarSlet
  9. Det er jo lidt en chance at tage, om du nu kan lide mønsteret... Men jeg synes altså, at det var rigtig sødt. Jeg kigger efter dem en af de nærmeste dage, og så tjekker jeg lige, om de ikke godt nok var 220 cm. - Jeg kan jo have taget fejl, synes bare, de var meget lange.

    SvarSlet
  10. Jeg er vild med retrosengesæt, så mon ikke jeg vil elske det :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...