Sider

søndag den 25. september 2011

Gaveregn





Jeg er simpelthen så begavet for tiden ;) Min søde kæreste gav mig cd'en med Melissa Horn, som straks er blevet min yndlings cd, det er de skønneste svenske sange, som jeg er helt vild med. Jeg har en lille hemmelig passion for svensk, om så det er lopper, huse eller sproget, de kan bare noget, som rammer mig de svenskere :) Af min lillebror fik jeg den fænomenale Ben and Jerrys kogebog, glæder mig allerede til at lave min helt egen cookie dough is :) Min mor har foræret mig den skønne Wiinblad platte, fyldt med skønne farver og en fin dåse fyldt med lækker Kashmir Tchai the fra Kusmi tea. Mon ikke søndagen bringer på en lille smagsprøve?

1 kommentar:

  1. Hvor heldig har man lov at være på en søndag? :D Platten er helt fantastisk! Glæder mig også til at besøge dig i Århus :) :) :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...