Sider

torsdag den 27. september 2012

Hey Hay





I dag købte jeg min første HAY-ting nogensinde. Den stod på det fine, fine gavebånd i neon pink og laksefarvet. Det neonfarvede er i gang med at blive monteret på det fine tørklæde med grafisk tryk, spændende om det bliver godt. Derudover fik jeg en af de fine stjerner fra bungalow med hjem. Kærestens kommentar: "Nej, hvor fint en julestjerne.. Men er det ikke lidt tideligt?".. Jeg havde jo tænkt at den skulle være en permanent stjerne, hmm.. 

6 kommentarer:

  1. Hvor har du fundet HAY båndet? :) De havde det ikke i butikken sidst jeg var dernede.

    Klem Pernille

    SvarSlet
  2. Jeg fik det i DECORATE på nørregade, men de har også fået det i HAY-butikken, der var flere forskellige farver, bare ikke den neon-pink, så vidt jeg ku se..

    SvarSlet
  3. Fedt, tak :) der må jeg lige ned i morgen. Det er nemlig det neon pink jeg "mangler" :)

    SvarSlet
  4. Haha, je synes klart du skal bruge stjernen permanent!

    //Maria Silje
    Www.hairbymariasilje.dk

    SvarSlet
  5. De fleste mænd har bare ikke forstand på den slags. Min kæreste havde sagt det samme :S Den kan sagtens hænge hele året rundt :)

    Savner dig! Din dialekt, dit smil, dit overskud, dine gode råd og kager!

    SvarSlet
  6. Smukt, smukt tørklæde. Hvor er det mon fra?

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...