Sider

søndag den 23. september 2012

Shopping i latinerkvarteret


 



I går var min mor og jeg på en super hyggelig shoppetur i blandt andet latinerkvarteret i Aarhus. Der var latinerfestival, så gaderne var pyntet fint med blandt andet lampeskærme. Søde Louise, som står bag le petit monsieur var på besøg hos designer zoo, hun laver de fedeste billeder med udklippet papir i de finesete farver og mønstre. Der ud over fik jeg endelig prøvet de flotte Hasbeens sko, som jeg har luret på længe, og de var bare SÅ fine :) Jeg købte en super fin blondekjole til halv pris og var forbi Søstrene Grene og købe en masse dejligt guf :) Fantastisk lørdag.

5 kommentarer:

  1. Lyder som en helt igennem dejlig lørdag!

    SvarSlet
  2. Dejlige billeder og super fin kjole(0:

    SvarSlet
  3. Wow er vild med alle dine køb, især de flotte prints og kjolen.

    Hardu link til prints (hvis sådan et findes?)

    SvarSlet
  4. Uh de er så fede de Hasbeens sko:-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...